Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice – Jana Dumková
Jana Dumková
Bakalářská práce
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
An Investigative study of the role of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation in Purchase Intention in the Czech Republic
Abstract:
This paper presents an examination of the relation of corporate social responsibility and corporate reputation and their impact on purchase intention in the context of Czech Republic. In order to examine this interrelationship, a research was hold, using an online survey, which was distributed through Facebook, focusing on students, using the snowballing and volunteering effect, as well as the pages …víceAbstract:
Tato práce reprezentuje výzkum zabývající se společenskou zodpovědností a reputací firem a jejich následný vliv na kupní záměry zákazníků. Za účelem ověření vzájemných vztahů byl proveden výzkum v prostředí České republiky, zaměřující se na studenty. Data byla sbírána pomocí online dotazníku, který byl šířen sociálními sítěmi, především Facebookem. Ve výzkumu pak byly porovnávány dvě společnosti aktivní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dumková, Jana. Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Martin Mlázovský -
Společenská odpovědnost firem v České republice
Nina Plevová -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Makroekonomické dopady robotizace v průmyslu : Škoda Auto a.s.
Yulia Libiaková -
Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets
Jiří Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva