Sportovní kroužek pro děti s PAS a Downovým syndromem - experiment – Hana BLAHOVÁ
Hana BLAHOVÁ
Bakalářská práce
Sportovní kroužek pro děti s PAS a Downovým syndromem - experiment
Exktracurricular sport activities for Kids with autism and Down Syndrom - experiment
Anotace:
Úkolem práce bylo vytvoření skupiny žáků s PAS a Downovým syndromem a využití jejich volnočasových aktivit se sportovní tématikou. Zařazení ve skupině, schopnost vnímat instrukce a plnit úkoly. Organizační specifika provázející zajišťování sportovních kroužků pro žáky se znevýhodněním.Abstract:
The main goals of this work was a creation of pupils group suffering from autism spectrum disorder (ASD) and Down syndrome and cooridnate their free time activity focusing on sports skilfulness. The other sub goalswere to integrate them into groups, study their capabilities to perceive instructions and fulfilassignedtasks. The last goal and challenge was to smoothly manage organizational particularities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAHOVÁ, Hana. Sportovní kroužek pro děti s PAS a Downovým syndromem - experiment. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Downův syndrom v kontextu sociálních služeb
Martina Rábová -
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Iva HEGROVÁ -
Interakce G-kvadruplexů s chromofory
Kateřina Peterková -
Využití VGE pro výuku prostorových úloh - role interakce
Bořil Bořil -
Interakce proteinu p53 s DNA: studium vlivu látek modulujících strukturu DNA, koncentrace solí a využití elektrochemických metod ke studiu protein-DNA interakcí
Peter Šebest -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva