Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje – Bc. Andrea Vagnerová
Bc. Andrea Vagnerová
Diplomová práce
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Marketing communication of theaters with a focus on online communication tools
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je analýza marketingového komunikačního mixu divadel se zaměřením na identifikaci role online marketingových nástrojů. Teoretická část je doplněna o analytickou a hodnotící část aktuálního stavu marketingové komunikace třinácti krajských divadel na nejvýznamnějších sociálních sítích. Druhou část práce tvoří případová studie, která se věnuje online marketingové komunikační …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing communication mix of the theatres with the focus on the identification of the position of online marketing tools. The theoretical part is supplemented by analytical and evaluation part of the current state of marketing communication of thirteen regional theatres on the most significant social networks. The second part of the thesis is a case study …víceKlíčová slova
marketingová komunikace online komunikační nástroje analýza komunikační mix cílová skupina propagace online reklama přímý marketing public relations podpora prodeje sociální sítě sponzoring online marketingová strategie Národní divadlo moravskoslezské marketing communication online communication tools analysis communication mix target group promotion online advertising direct marketing sales promotion social networks sponsorship online marketing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xn0ww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Zahrádková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Petra Pifková -
Národní divadlo Moravskoslezské - Rudolf Friml: Rose Marie
Linda Keprtová -
Národní divadlo moravskoslezské po přelomu tisíciletí
Tereza Vojtasíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková