Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Pavel Ouda
Pavel Ouda
Diplomová práce
Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Outsourcing as an instrument increasing the competitiveness of company
Anotace:
Tato diplomová práce je ve svém celku rozdělena na dvě větší souvislé tematické části. První část je část teoretická, která zpracovává základní poznatky o outsourcingu jakožto aktivním nástrojem využívaným za účelem zvýšení konkurenčního postavení společností v rámci konkurenčního ringu na trhu. Tato část se zaměřuje na základní definice pojmů, důvody, které vedou firmy k vytěsňování určitých činností …víceAbstract:
This diploma thesis is divided into two bigger thematic parts. First part is theoretic one, which elaborates main information about outsourcing issue as and active tool, which is used for competitiveness increase at market. This part focuses on basic definitions, reasons for outsourcing and its advantages and disadvantages and risks as well.This part is used as a theoretic and informative basis for …víceKlíčová slova
outsourcing insourcing outplacement offshoring výhody nevýhody rizika konkurenceschopnost trh
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Klatovy
Práce na příbuzné téma
-
Outsourcing účetnictví
Eva Smejkalová -
Outsourcing účetnictví ve společnosti NWT a.s.
Adam Gillern -
Outsourcing informačního systému na úrovni malých a středních podniků
Lukáš Pilný -
Outsourcing lidskych zdroju v oblasti spravy podniku
Hana Hutlová -
Outsourcing a jeho uplatnění ve vybraném podniku
Vojtěch Gondek -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova
Název
Vložil
Vloženo
Práva