Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Pavel Ouda
Pavel Ouda
Master's thesis
Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Outsourcing as an instrument increasing the competitiveness of company
Abstract:
Tato diplomová práce je ve svém celku rozdělena na dvě větší souvislé tematické části. První část je část teoretická, která zpracovává základní poznatky o outsourcingu jakožto aktivním nástrojem využívaným za účelem zvýšení konkurenčního postavení společností v rámci konkurenčního ringu na trhu. Tato část se zaměřuje na základní definice pojmů, důvody, které vedou firmy k vytěsňování určitých činností …moreAbstract:
This diploma thesis is divided into two bigger thematic parts. First part is theoretic one, which elaborates main information about outsourcing issue as and active tool, which is used for competitiveness increase at market. This part focuses on basic definitions, reasons for outsourcing and its advantages and disadvantages and risks as well.This part is used as a theoretic and informative basis for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OUDA, Pavel. \textit{Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/br1865/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Outsourcing účetnictví
Eva Smejkalová -
Outsourcing účetnictví ve společnosti NWT a.s.
Adam Gillern -
Outsourcing informačního systému na úrovni malých a středních podniků
Lukáš Pilný -
Outsourcing lidskych zdroju v oblasti spravy podniku
Hana Hutlová -
Outsourcing a jeho uplatnění ve vybraném podniku
Vojtěch Gondek -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights