Ing. Zuzana Svědíková

Bakalářská práce

Ovlivňující prvky v reklamě

Influencing elements in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity ovlivňujících prvků v reklamě a jejich působením na veřejnost. Cílem práce je zjistit jaké prvky reklamního působení jsou zásadní při rozhodování zákazníka. Dílčími cíli jsou: analýza aplikované psychologie konkrétní reklamní agentury, srovnávací analýza efektivity reklamy, rozbor psychologických zákonitostí a jejich působení při rozhodování zákazníka …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with research into the elements influencing the effectiveness of advertising and their influence on the public. The aim is to find out what elements of advertising effects are crucial in deciding of a customer. Other objectives are: analysis of applied psychology of a specific advertising agency, a comparative analysis of advertising effectiveness, analysis of psychological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Vladimíra Illievová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní