Návrh marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu – Tomáš Janoušek
Tomáš Janoušek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu
Marketing Strategy Proposal of Microtransactions in the Gaming Industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro mikrotransakce v herním průmyslu. Cílem bylo zvolit nejvhodnější koncept mikrotransakce a navrhnout pro daný koncept marketingovou strategii. V teoretické části byla charakterizována marketingová strategie, strategická analýza, marketingový mix a typologie online zákazníků. Dále byly popsány milníky v herním průmyslu a bylo charakterizováno …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy proposal of microtransactions in the gaming industry. The purpose of the diploma thesis was to choose the most suitable concept of microtransaction and design a marketing strategy for the given concept. The theoretical part characterized the marketing strategy, strategic analysis, marketing mix and typology of online customers. Furthermore, milestones …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedúci: Pavlína Kozáková
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Mikrotransakce, nový trend v aplikacích a herním průmyslu
Jakub Němec -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona