Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku – Bc. Ingrida Valiašková
Bc. Ingrida Valiašková
Diplomová práce
Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku
Draft marketing strategy chosen company
Abstract:
Diploma thesis is focused on explaining of basic terms of marketing. The largest range of this thesis is about the stratigic marketing process which is focusing on the proposal of marketing strategy. Work is divided into two parts. Theoretical part consists of expertise overviews about issues of marketing strategy. Practical part is focused directly on issues of marketing strategy of chosen company …víceAbstract:
Práca je zameraná na oboznámenie čitateľa so základnými poznatkami o marketingu, pričom najväčší rozsah je venovaný oblasti strategického marketingového procesu so zameraním na návrh marketingovej stratégie. Prácu tvoria dve časti. Teoretická časť je tvorená prehľadom odborných poznatkov o problematike tvorby marketingovej stratégie. Praktická časť je zameraná priamo na problematiku marketingovej stratégie …víceKlíčová slova
Marketing marketingové koncepcie marketingové nástroje strategický riadiaci proces analýza marketingová stratégia strategické plánovanie marketingový plán podnik SWOT analýza marketingový mix marketing concepts marketing tools strategic management process analysis marketing strategy strategic planning marketing plan company SWOT analysis marketing mix
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p1e7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Management Process and Firm Performance
Chijioke Esogwa Nwachukwu -
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
Strategic Management in a Selected Company
Sakthivel Lakshmanan -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie
Nina Kučeráková -
Projekt vytvoření marketingové strategie ve vybraném podniku cestovního ruchu
Zuzana Nyulásziová -
Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky
Lukáš Volárik