Marketingové a komerční komunikace CK Čedok. – Eva Loucká
Eva Loucká
Diplomová práce
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Marketing and commercial communication of the travel agency Čedok
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingových a komerčních komunikacícestovní kanceláře Čedok. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretickéčásti jsou za pomoci odborné literatury definovány základní pojmy – marketing,marketingový mix, strategické analýzy a marketingové a komerční komunikace.V praktické části je představena společnost Čedok, její marketingový a komunikační …víceAbstract:
The main goal of this thesis is an analysis of the marketing and commercial communication ofthe travel agency Čedok. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practicalpart. In the theoretical part, with the help of expertise text, basic terms like marketing,marketing mix, strategic analysis, marketing and commercial communication, is defined. In the practical part, the Company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Analysis of the impact of the merger of Vodafone Ltd. and Idea Ltd.
Yogiraj Bhavsar -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Analysis and Comparison of Financial Statements of Companies in the Field IT
Mikhail Teterin -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Konkurenční analýza vybrané firmy poskytující zdravotní a sociální služby
Martina Šepsová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova