Bc. Dana Jindráková

Master's thesis

Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru

Role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector
Abstract:
Práce na téma „Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru“ má za cíl seznámit čtenáře s významem marketingového výzkumu v oblasti bankovního sektoru v České republice. V této práci se zaměřuji na analýzu zákazníka z pozice bankovního domu, dále se zaměřuji na pojmy, které umožní primární orientaci v marketingovém výzkumu, bankovní segmentaci, finančním trhu, bankovních produktech …more
Abstract:
Diploma thesis: "The role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector" aims to introduce the reader to the importance of marketing research in the banking sector in the Czech Republic. I focus on the banking house's analysis of the customer as well as the concepts that should enable the primary orientation in marketing research, banking segmentation, financial markets …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní