Projekt SEO kampaně vybraného e-shopu – Anna Vágnerová
Anna Vágnerová
Master's thesis
Projekt SEO kampaně vybraného e-shopu
SEO campaign of a selected e-shop
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá SEO analýzou a optimalizací vybraného e-shopu. V úvodu diplomové práce je analyzován pojem online marketing a jeho druhy včetně významu vyhledávačů v online marketingu. Následující kapitola se věnuje pojmu SEO, jeho historii, vývoji a faktorům, které ho ovlivňují. Těmi je například obsah webu, architektura webu, HTML včetně příkladů správné sémantiky, která je porovnávána …viacAbstract:
The diploma thesis deals with SEO analysis and optimization of the selected e-shop. In the introduction of the diploma thesis, the term online marketing and its types are analyzed, including the importance of search engines in online marketing. The following chapter deals with the concept of SEO, its history, development and influencing factors. These are, for example, the content of the website, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedúci: Jiří Sedláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Webová Analytika - Tvorba webové aplikace na správu účtů v Google Analytics
Marek Aldorf -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Webová analytika
Jakub Možný