Bc. Lucie Minářová

Bakalářská práce

Nákupní chování

Buying behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování, podporu prodeje a cenové úpravy. Teoretická část se zabývá nákupním chováním, faktory, které jej ovlivňují, podporou prodeje, marketingovým pojmem merchandising a jemu blízkými metodami a pojmy. Praktická část se zaměřuje na konkrétní využití metod merchandisingu a vyhodnocení nákupního chování na základě pozorování a kvantitativního výzkumu v nejmenovaném …více
Abstract:
The thesis deals with buying behavior, sales promotion and price adjustments. The theoretical part deals with the shopping behavior, factors that affect it, sales promotion, marketing term „merchandising“ and also methods and terms, which are related to merchandising. The practical part is focused on concrete use of the merchandising methods and evaluating shopping behavior based on observation and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management