Martin ŽABKA
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Nadace O2
Marketing communications of O2 Foundation
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje …moreAbstract:
The leading theme of this bachelor thesis is description and evaluation of marketing communication strategy of the non-profit organization - O2 Foundation. Although O2 Foundation is corporate foundation of Telefónica O2 Czech Republic, the legal form is based on the non-profit organization rules. This is the reason why this bachelor thesis is concerned with non-profit sector principals, its specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18732
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽABKA, Martin. Marketingová komunikace Nadace O2. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil