Martin ŽABKA

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace Nadace O2

Marketing communications of O2 Foundation
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje …more
Abstract:
The leading theme of this bachelor thesis is description and evaluation of marketing communication strategy of the non-profit organization - O2 Foundation. Although O2 Foundation is corporate foundation of Telefónica O2 Czech Republic, the legal form is based on the non-profit organization rules. This is the reason why this bachelor thesis is concerned with non-profit sector principals, its specifics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18732

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽABKA, Martin. Marketingová komunikace Nadace O2. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe