Theses 

Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh – Zaza RAKVIASHVILI

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Zaza RAKVIASHVILI

Diplomová práce

Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Marketing communication strategy of the wine company of Teliani Valley into the international market

Abstract: In my Master thesis I focused on Marketing Communication strategy in Teliani Valley PLC. The theoretical part describes marketing communications, its importance generally and emphasized on wine as well, types of Marketing communications, evaluated branding strategies for wine market, wine consumer behaviour and so on. The practical part consists of analysis of Teliani Valley PLC concentrated on communication strategy. Then I have evaluated analysis of international and Georgian wine market, SWOT analysis of the company, marketing mix of Teliani Valley PLC, Project of Marketing communication strategy for the next years, time, cost and risk analysis.

Abstract: Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.

Keywords: Marketingová komunikace, strategie, víno, propagace, reklama, spotřebitel, značka.

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
  • Identifikátor: 22660

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=22660 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

RAKVIASHVILI, Zaza. Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 7. 2019 11:04, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz