Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů – Vít Bajgar
Vít Bajgar
Master's thesis
Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů
Investment Optimization of the Fashion Brand Online Channels Based on Attribution Models
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje analýze online marketingové komunikace módní značky Girls Without Clothes a optimalizaci investic do jednotlivých online kanálů. Hlavním cílem je zjistit míru optimalizace rozpočtu do jednotlivých kanálů online marketingové komunikace. Tohoto cíle bylo dosaženo s pomocí atribuční analýzy multikanálové kampaně, ve které proběhlo srovnání zkoumaných modelů. Pro potřeby …moreAbstract:
This thesis is focused on analysis of online marketing communication of a clothing brand called Girls Without Clothes and it also deals with optimization of investment to particular online channels. The main goal is to discover the scope of optimization budget to specific channels of online marketing communication. The goal has been achieved by using attribution analysis of multichannel campaign where …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/132880
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Vojtěch Klézl
- Reader: Patrik Koziel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAJGAR, Vít. \textit{Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bryoho/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Multikanálové atribuční modelování
Jiří Žárský -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková