Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů – Vít Bajgar
Vít Bajgar
Diplomová práce
Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů
Investment Optimization of the Fashion Brand Online Channels Based on Attribution Models
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje analýze online marketingové komunikace módní značky Girls Without Clothes a optimalizaci investic do jednotlivých online kanálů. Hlavním cílem je zjistit míru optimalizace rozpočtu do jednotlivých kanálů online marketingové komunikace. Tohoto cíle bylo dosaženo s pomocí atribuční analýzy multikanálové kampaně, ve které proběhlo srovnání zkoumaných modelů. Pro potřeby …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of online marketing communication of a clothing brand called Girls Without Clothes and it also deals with optimization of investment to particular online channels. The main goal is to discover the scope of optimization budget to specific channels of online marketing communication. The goal has been achieved by using attribution analysis of multichannel campaign where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAJGAR, Vít. \textit{Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bryoho/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Multikanálové atribuční modelování
Jiří Žárský -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný