Kristýna Černá
Bachelor's thesis
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy
Gender Differences in the Perception of Advertising
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Genderové rozdíly ve vnímání reklamy bylo rozlišit a následně porovnat vnímání konkrétního TV spotu u mužů a žen ve věkové kategorii 20-30 let. Tento cíl byl realizován na základě kvalitativního výzkumu, prostřednictvím dotazování a jeho specifického nástroje dotazníku. Díky získaným informacím z tohoto výzkumu, bylo možné vyhodnotit dílčí cíle a hypotézy, které byly …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis on Gender Differences in the Perception of Advertising was differentiate and subsequently compare the perception of a particular TV spot for men and women in the age group between 20-30 years. This goal was realized on the basis of qualitative research using interviews and questionnaires. Using the information obtained from this research it was possible to evaluate the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Černá, Kristýna. Genderové rozdíly ve vnímání reklamy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Úloha reklamy při vytváření zdravého životního stylu
Pavlína Mázlová -
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Eva Železová -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Andrea Mecerodová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů
Sabina Šinovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights