Genderové rozdíly ve vnímání reklamy – Kristýna Černá
Kristýna Černá
Bakalářská práce
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy
Gender Differences in the Perception of Advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Genderové rozdíly ve vnímání reklamy bylo rozlišit a následně porovnat vnímání konkrétního TV spotu u mužů a žen ve věkové kategorii 20-30 let. Tento cíl byl realizován na základě kvalitativního výzkumu, prostřednictvím dotazování a jeho specifického nástroje dotazníku. Díky získaným informacím z tohoto výzkumu, bylo možné vyhodnotit dílčí cíle a hypotézy, které byly …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis on Gender Differences in the Perception of Advertising was differentiate and subsequently compare the perception of a particular TV spot for men and women in the age group between 20-30 years. This goal was realized on the basis of qualitative research using interviews and questionnaires. Using the information obtained from this research it was possible to evaluate the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černá, Kristýna. Genderové rozdíly ve vnímání reklamy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Úloha reklamy při vytváření zdravého životního stylu
Pavlína Mázlová -
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Eva Železová -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Andrea Mecerodová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Dopady srovnávací reklamy na vnímání českých spotřebitelů
Sabina Šinovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva