Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her – Petra Krebsová
Petra Krebsová
Bachelor's thesis
Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her
The uses of marketing practices from the creators of computer games
Abstract:
Charakterizace marketingových prvků, které se projevují v herním průmyslu, ať už celosvětově nebo pouze v ČR, pro různé herní platformy, včetně citlivých odvětví herního průmyslu a jejich sociálních dopadů a etických otázek.Abstract:
Characterization of marketing principlies, which are used in the videogame industry globally or only in Czechia, for various gaming platforms, including gambling part of the videogame industry and it's social impact and ethical questions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lmp0j/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
Marketing herního průmyslu
Ondřej Koláček -
Tahová soubojová hra inspirovaná principy algoritmizace
Josef KALOUSEK