Petra Krebsová

Bachelor's thesis

Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her

The uses of marketing practices from the creators of computer games
Abstract:
Charakterizace marketingových prvků, které se projevují v herním průmyslu, ať už celosvětově nebo pouze v ČR, pro různé herní platformy, včetně citlivých odvětví herního průmyslu a jejich sociálních dopadů a etických otázek.
Abstract:
Characterization of marketing principlies, which are used in the videogame industry globally or only in Czechia, for various gaming platforms, including gambling part of the videogame industry and it's social impact and ethical questions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication