Petra Lipovská

Bachelor's thesis

Cause Related Marketing v prostředí ČR

Cause Related Marketing in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání a vlivu Cause Related Marketingu na mladou generaci v prostředí České republiky. V teoretické části jsou představeny základní principy a formy spojení firem s neziskovými subjekty nebo s veřejně prospěšnými aktivitami pro získání vzájemného prospěchu. Dále v této části je zmíněn zahraniční příklad dobré praxe. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny …more
Abstract:
This bachelor's thesis concerns with an issue of perception and influence of Cause Related Marketing on young generation in the Czech Republic. In the theoretical part the key principles and forms of the partnerships between the businesses and non-profit organisations or causes are explained. In this part there is also a detailed case study from abroad. In the practical part the author evaluates two …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21302