Sociální kompetence u žáka Základní školy praktické – Bc. Taťána Mišíková
Bc. Taťána Mišíková
Diplomová práce
Sociální kompetence u žáka Základní školy praktické
Social competencies at the pupil at Practical primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a rozvoj sociálních kompetencí u žáka Základní školy praktické. První kapitola práce popisuje socializaci a kompetence ve vztahu k legislativě. Kapitola druhá se zabývá identitou žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a přístupem k němu. Poslední kapitola teoretické části vymezuje motivaci, hodnocení a intervenci v edukaci. Praktická část popisuje rozvoj kompetencí …víceAbstract:
The diploma thesis aims in analysis and development of social competencies at the pupil at Practical primary school. The first chapter describes socialization and competencies in relation with legislation. The second chapter is involved in the identity of pupil with special education needs and approach to this pupil. The last chapter of theoretical part explains motivation, evaluation and intervention …víceKlíčová slova
sociální kompetence žák se speciálními vzdělávacími potřebami žák s ADHD mentální retardace romský žák učitel edukace motivace hodnocení socializace intervence social competeties pupil with special needs education ADHD pupil mental handicap Romany pupil teacher education motivation evaluation socialization intervention
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnsug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dita Slavíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ