Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh – Bc. Jiří Kazda
Bc. Jiří Kazda
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh
Project of marketing communication for placing a new product of the company Kverneland Group Czech s.r.o. on the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou komunikaci jako klíčovou podnikatelskou koncepci pro celou oblast marketingového plánování, bez níž se žádná dobře fungující tržní ekonomika a podnikající subjekty neobejdou. Snažím se o podrobný rozbor všech částí, které by měla marketingová strategie obsáhnout. Důraz kladu na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zvolení vhodného marketingového a …víceAbstract:
In my thesis I present a marketing communications as a key business concept for the whole area of marketing planning, without which no well-functioning market economy and business entities can be successful. I have attempted a detailed analysis of all components, which marketing strategy should encompass. I emphasize the analysis of external and internal environment, market segmentation and choosing …víceKlíčová slova
Klíčová slova marketing zákazník marketingová komunikace projektový management situační analýza marketingový mix komunikační mix fotovoltaická elektrárna Keywords marketing consumer marketing communication project management situation analysis marketing mix communication mix photovoltaic power plant
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jld2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAZDA, Jiří. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bspzck/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Project of the Photovoltaic Power Plant and Economical Calculation
Ali Akhtar -
Potential use of photovoltaic panels in Moldova
Eugeniu Cicati -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková