Dominika ROGOZNÁ

Bachelor's thesis

Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti

Marketing of Theatre and Application in Society
Abstract:
Tato práce je zaměřena na divadelní marketing. V rámci práce se zabývám divadelním marketingem a jeho aplikací ve společnosti. V oblasti divadelního marketingu jsem se rozhodla pro mapování marketingové komunikace v instituci Národní divadlo moravskoslezské. Cílem práce je popsat marketing divadla a jeho jednotlivé propagační materiály a objasnit jejich vliv na jedince a společnost.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing of theatre. In my thesis I deal with marketing of theatre and its application in society. I decided to map marketing communication in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre. The aim of this thesis is to describe marketing in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre and its individual promotional materials and then define their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: dr hab. Jan Kajfosz

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROGOZNÁ, Dominika. Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Sociology / Sociology