Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti – Dominika ROGOZNÁ
Dominika ROGOZNÁ
Bachelor's thesis
Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti
Marketing of Theatre and Application in Society
Abstract:
Tato práce je zaměřena na divadelní marketing. V rámci práce se zabývám divadelním marketingem a jeho aplikací ve společnosti. V oblasti divadelního marketingu jsem se rozhodla pro mapování marketingové komunikace v instituci Národní divadlo moravskoslezské. Cílem práce je popsat marketing divadla a jeho jednotlivé propagační materiály a objasnit jejich vliv na jedince a společnost.Abstract:
This thesis is focused on the marketing of theatre. In my thesis I deal with marketing of theatre and its application in society. I decided to map marketing communication in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre. The aim of this thesis is to describe marketing in the institution of The National Moravian-Silesian Theatre and its individual promotional materials and then define their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: dr hab. Jan Kajfosz
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROGOZNÁ, Dominika. Divadelní marketing a jeho aplikace ve společnosti. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Neviditelné divadlo jako prostor k dialogu o ageismu
Tomáš Fritschka -
Zvyšování zájmu o divadlo u dětí mladšího školního věku
Štěpánka JÍLKOVÁ -
Divadlo Polárka 2016-2020 jako model divadla pro děti a mládež
Jan Cimr -
Výchova uměním bez "vciťování"? Brechtovo epické divadlo s přesahem do brněnského prostředí.
Petra Kopáčková