Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky – Anna Khudyakova
Anna Khudyakova
Bakalářská práce
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Comparison of marketing communication strategy on social networks of the National Gallery in Prague with selected benchmarks
Anotace:
Bakalářská práce je věnována analýze obsahového marketingu moderních muzeí na sociálních sítích. Hlavním cílem je porovnat strategii Národní galerie v Praze s muzei jako Tate a Rijksmuseum, která jsou považována za lídry v oblasti komunikace s veřejností a dlouhodobě využívají digitální kanály k interakci s veřejností. Teoretická část práce popisuje kontext, ve kterém muzea v České republice existují …víceAbstract:
This work is devoted to the analysis of content marketing of modern museums on social networks. The main goal is to compare the strategy of the National Gallery in Prague with museums such as the Tate and the Rijksmuseum, which are considered leaders in the field of communication with the public and have long used digital channels to interact with the public. The theoretical part of the thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88352
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jana Boučková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHUDYAKOVA, Anna. \textit{Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bt43uz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová