Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu – Markéta KRÁLOVÁ
Markéta KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Identification of talented student and adaptation of educational process
Anotace:
Problematika nadaných žáků je aktuálním tématem, na něž jsou zaměřeny mnohé projekty. Významnost této problematiky je dána i legislativními změnami, jež v posledních letech proběhly. Práce postupně charakterizuje nadané žáky, popisuje jejich identifikaci a dále se zabývá jejich edukací a možných projektech, které jsou pro ně určeny. V druhé části je zjišťována současná informovanost pedagogů vyučující …víceAbstract:
The issue of gifted children is a current theme that many projects are focused on. The importance of this issues is given by recent legislative changes. This thesis defines the term gifted children, describes the process of their identification and deals with their education and projects, that are established for them. The second part of the thesis explores the current level of biology teachers´ knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Markéta. Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ