Mgr. Dominika Kadlčíková

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace centra klinického hodnocení

The Project of Marketing Communication of a Clinical Trial Center
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace centra klinického hodnocení. V praktické části byla nejprve vypracována situační analýza s využitím PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti sil a McKinseyho modelu. Praktickou část pak uzavírá SWOT analýza. Cílem práce bylo navrhnout projekt marketingové komunikace centra klinického hodnocení s cílem zvýšit povědomí o zdravotnickém zařízení …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the possible project of marketing communication for a clinical trial center. The situation analysis was processed in the experimental part, using the analysis of PEST, Porter's, and McKinsey's model. At the end of the experimental part the SWOT analysis was used. The aim of the work was to suggest a marketing communication project of a clinical trial center to raise awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kadlčíková, Dominika. Projekt marketingové komunikace centra klinického hodnocení. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe