Jana Balašová

Master's thesis

Marketingový výzkum návštěvníka hradu Karlštejn

Marketing research of visitor of Karštejn Castle
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníka hradu Karlštejn. Cílem práce je analyzovat data získaná dotazníkovým šetřením, které probíhalo na hradě Karlštejn od října roku 2011 po dobu jednoho roku, a jehož účelem bylo získat informace potřebné k poznání profilu typického návštěvníka, především pak jeho rozhodovacího procesu, názorů či postojů. Na základě analýzy těchto a dalších zdrojů …more
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing research of visitor of Karlštějn Castle. The goal of thesis is to analyze data obtained by the questionnaire method, which took place on Karlštejn Castle from October 2011 for one year. Target is to obtain information or data needed to profile typical visitor, especially his decisions, opinions or attitudes. Based on analysis of this and many others sources …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Petra Jílková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41536