Marketingový výzkum návštěvníka hradu Karlštejn – Jana Balašová
Jana Balašová
Master's thesis
Marketingový výzkum návštěvníka hradu Karlštejn
Marketing research of visitor of Karštejn Castle
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníka hradu Karlštejn. Cílem práce je analyzovat data získaná dotazníkovým šetřením, které probíhalo na hradě Karlštejn od října roku 2011 po dobu jednoho roku, a jehož účelem bylo získat informace potřebné k poznání profilu typického návštěvníka, především pak jeho rozhodovacího procesu, názorů či postojů. Na základě analýzy těchto a dalších zdrojů …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing research of visitor of Karlštějn Castle. The goal of thesis is to analyze data obtained by the questionnaire method, which took place on Karlštejn Castle from October 2011 for one year. Target is to obtain information or data needed to profile typical visitor, especially his decisions, opinions or attitudes. Based on analysis of this and many others sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41536
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Petra Jílková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41536
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Vliv autenticity na rozhodovací proces návštěvníků kulturních památek
Marie GABŠTŮROVÁ -
News Media Literacy: A Cross-Cultural Comparison Between Korean, Czech, and American University Students
Michaela Trnková -
Preservation of Religious Heritage in the Netherlands by Transforming Its Functional Purpose
Yelyzaveta Romanova