Jana Balašová

Diplomová práce

Marketingový výzkum návštěvníka hradu Karlštejn

Marketing research of visitor of Karštejn Castle
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníka hradu Karlštejn. Cílem práce je analyzovat data získaná dotazníkovým šetřením, které probíhalo na hradě Karlštejn od října roku 2011 po dobu jednoho roku, a jehož účelem bylo získat informace potřebné k poznání profilu typického návštěvníka, především pak jeho rozhodovacího procesu, názorů či postojů. Na základě analýzy těchto a dalších zdrojů …více
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing research of visitor of Karlštějn Castle. The goal of thesis is to analyze data obtained by the questionnaire method, which took place on Karlštejn Castle from October 2011 for one year. Target is to obtain information or data needed to profile typical visitor, especially his decisions, opinions or attitudes. Based on analysis of this and many others sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Petra Jílková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41536