Lukáš Pastier

Master's thesis

Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek

Customer satisfaction analysis of company Cafe Hrnek
Abstract:
Cílem diplomové práce je pomocí korelační závislosti zanalyzovat zákaznickou spokojenost se službami Cafe Hrnek a zodpovědět předem stanovené výzkumné otázky, které se zaměřovaly nejen na zákaznickou spokojenost, ale i na behaviorální záměry zákazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické části a z výzkumu metodou PAPI, bylo vydefinováno 17 klíčových faktorů, které významně ovlivňují celkovou …more
Abstract:
Objective of this thesis was to analyze customer satisfaction with services of Cafe Hrnek by using correlation analysis and was to answer research questions that were focused not only on customer satisfaction but also on behavioral intentions. Based on earned informations from the theoretical part and from the PAPI method research there were defined 17 key factors which significantly affect overall …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86451