Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek – Lukáš Pastier
Lukáš Pastier
Master's thesis
Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek
Customer satisfaction analysis of company Cafe Hrnek
Abstract:
Cílem diplomové práce je pomocí korelační závislosti zanalyzovat zákaznickou spokojenost se službami Cafe Hrnek a zodpovědět předem stanovené výzkumné otázky, které se zaměřovaly nejen na zákaznickou spokojenost, ale i na behaviorální záměry zákazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické části a z výzkumu metodou PAPI, bylo vydefinováno 17 klíčových faktorů, které významně ovlivňují celkovou …moreAbstract:
Objective of this thesis was to analyze customer satisfaction with services of Cafe Hrnek by using correlation analysis and was to answer research questions that were focused not only on customer satisfaction but also on behavioral intentions. Based on earned informations from the theoretical part and from the PAPI method research there were defined 17 key factors which significantly affect overall …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86451
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
JieWang Yan -
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova