Analýza věrnostních programů na drogistickém trhu – Lenka Brejšková
Lenka Brejšková
Diplomová práce
Analýza věrnostních programů na drogistickém trhu
Analysis of Loyalty Programs in the Drugstore Market
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Analýza věrnostních programů na drogistickém trhu” se zabývá problematikou věrnostních programů na trhu s drogerií a kosmetikou. Cílem práce bylo zjistit, zda věrnostní programy ovlivňují rozhodování žen týkající se výběru typu prodejny a drogerie a analyzovat a vzájemně porovnat věrnostní programy dm active beauty, dm babybonus, Teta klub a Rossmánek. Data byla získána metodou …víceAbstract:
The thesis titled „Analysis of Loyalty Programs in the Drugstore Market” deals with loyalty programs on the drugstore and cosmetic market. The Object of this thesis was to find out if loyalty programs affect women's decisions regarding the selection of the type of store or drugstore and to analyze and compare dm active beauty, dm babybonus, Teta klub and Rossmánek loyalty programs. Data were obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Monika Masojídková -
Analýza postoje zákazníků k produktům pro drogovou analýzu
Hana Kučová -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Mladá generácia jej postoje a vzťah k lojalitným programom
Lukáš Rokošný -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov