Je reklama navoněná "zdechlina"? – Kateřina SCHWARZOVÁ, DiS.
Kateřina SCHWARZOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Je reklama navoněná "zdechlina"?
Is the advertisement a parfumed "carrion"?
Anotace:
Bakalářská práce ?Je reklama navoněná zdechlina?? pojednává o sociální reklamě. Klíčovou otázkou je, zda může reklama apelovat také na jiné hodnoty, než jen informovat o značce a produktu. V této bakalářské práci jsou uvedeny příklady reklamních kampaní, které se takto orientují. Pojednává o problémech reklamy a jejích funkcí v moderní společnosti. Autorka představuje možnosti sociální pedagogiky v …víceAbstract:
The bachelor thesis ?Is the advertisement a perfumed carrion?? deals with the topic of social advertisement. The key question is if the advertisement can also appeal to other values than just inform about the trade mark and the product itself. In this thesis there are shown examples of advertising campaigns which are oriented this way. It deals with the advertising problems and its function in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eduard Radvan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWARZOVÁ, Kateřina. Je reklama navoněná "zdechlina"?. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Děti jako příjemci reklamního sdělení
Aneta Hanková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková -
Rizikové chování v kyberprostoru a mediální gramotnost adolescentů
David MALÁT -
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Význam mediální výchovy pro edukaci děti v riziku poruch chování
Adéla Sukupová -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Jana Konečná