Kateřina SCHWARZOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Is the advertisement a parfumed "carrion"?
Anotace:
Bakalářská práce ?Je reklama navoněná zdechlina?? pojednává o sociální reklamě. Klíčovou otázkou je, zda může reklama apelovat také na jiné hodnoty, než jen informovat o značce a produktu. V této bakalářské práci jsou uvedeny příklady reklamních kampaní, které se takto orientují. Pojednává o problémech reklamy a jejích funkcí v moderní společnosti. Autorka představuje možnosti sociální pedagogiky v …více
Abstract:
The bachelor thesis ?Is the advertisement a perfumed carrion?? deals with the topic of social advertisement. The key question is if the advertisement can also appeal to other values than just inform about the trade mark and the product itself. In this thesis there are shown examples of advertising campaigns which are oriented this way. It deals with the advertising problems and its function in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Eduard Radvan, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SCHWARZOVÁ, Kateřina. Je reklama navoněná "zdechlina"?. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe