Spotřební chování a jeho podmíněnost kulturními odlišnostmi zemí ČR a Peru – Markéta Végsöová
Markéta Végsöová
Master's thesis
Spotřební chování a jeho podmíněnost kulturními odlišnostmi zemí ČR a Peru
Consumer behavior and its cross-cultural differences in the countries of the Czech Republic and Peru
Anotácia:
Diplomová práce porovnává chování spotřebitelů v ČR a v Peru na trhu s pivem. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, přičemž první z nich vymezuje teoretické souvislosti marketingu a definici spotřebního chování, dále popisuje další aspekty, které mají vliv na chování spotřebitele. Druhá kapitola charakterizuje oba trhy z hlediska historického, ekonomického, demografického a kulturního. Část třetí popisuje …viacAbstract:
The thesis compares the behavior of consumers in the Czech Republic and Peru in the beer market. The work is divided into four chapters, the first of which defines the theoretical context of marketing and the definition of consumer behavior and other aspects that have an impact on consumer behavior. The second chapter characterizes the comparison of the two markets in terms of history, economy, demography …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jan Kopecký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of Consumer Loans and P2P Lending in China
Yuting Song -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu
Stanislav Bílek -
Analýza a komparace nákupního chování spotřebitelů v Praze a Moravskoslezském kraji
Silvie Mičková -
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Jakub Jakoubek -
Komparace chování spotřebitele v bankovním a nebankovním sektoru
Markéta Kadlecová -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ