Markéta Végsöová

Master's thesis

Spotřební chování a jeho podmíněnost kulturními odlišnostmi zemí ČR a Peru

Consumer behavior and its cross-cultural differences in the countries of the Czech Republic and Peru
Anotácia:
Diplomová práce porovnává chování spotřebitelů v ČR a v Peru na trhu s pivem. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, přičemž první z nich vymezuje teoretické souvislosti marketingu a definici spotřebního chování, dále popisuje další aspekty, které mají vliv na chování spotřebitele. Druhá kapitola charakterizuje oba trhy z hlediska historického, ekonomického, demografického a kulturního. Část třetí popisuje …viac
Abstract:
The thesis compares the behavior of consumers in the Czech Republic and Peru in the beer market. The work is divided into four chapters, the first of which defines the theoretical context of marketing and the definition of consumer behavior and other aspects that have an impact on consumer behavior. The second chapter characterizes the comparison of the two markets in terms of history, economy, demography …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jan Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40912