Využití umělé inteligence v rozvoji marketingu firem – Bc. Patrik Karaffa
Bc. Patrik Karaffa
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v rozvoji marketingu firem
The use of artificial intelligence in marketing development by companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem umělé inteligence (AI) na vývoj marketingových strategií firem. Zaměřuje se na integraci technologií AI do různých aspektů marketingu, včetně analýzy chování spotřebitelů, personalizace zákaznických zkušeností a optimalizace reklamních kampaní. Studie zkoumá, jak může analýza dat na bázi AI vést k informovanějšímu rozhodování a prognózování, což marketérům umožní …moreAbstract:
This bachelor’s thesis explores the impact of artificial intelligence (AI) on the development of marketing strategies by companies. It delves into the integration of AI technologies in various facets of marketing, including consumer behavior analysis, personalization of customer experiences, and optimization of advertising campaigns. The study investigates how AI-driven data analytics can lead to more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Michal Kajfosz, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARAFFA, Patrik. \textit{Využití umělé inteligence v~rozvoji marketingu firem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/bufqu8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Analýza chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Simona Dunovská -
Analýza chování spotřebitelů pomocí dat z šetření Potraviny 2022
Vitaliia Kubaichuk -
Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů
Kristýna Vařeková -
Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren
Veronika Kurtinová -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu kryptoměn v ČR
Vít Kraina -
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Tomáš Kasárník
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights