Jana CHARVÁTOVÁ
Master's thesis
Využití propagační grafiky v praxi
THE USE OF PROMOTIONAL GRAPHICS IN PRACTICE
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část pojednává o užité a počítačové grafice, písmu a propagaci. Praktická část je cíleně zaměřená na užitou grafiku vycházející z grafiky umělecké pomocí kombinované techniky. Matrice z pozinkovaného plechu byly leptány v kyselině dusičné. Na akvarelové papíry byl vytištěn soubor grafických prací. Jednotlivé grafiky jsou umístěny v informační brožuře …moreAbstract:
The master thesis consists of two parts. In the theoretical part, applied and computer graphics, fonts, and promotion are discussed. The practical part is aimed at applied graphics based on the graphic art extended by mixed media. Matrices made of zinc-galvanized sheets were etched in nitric acid. A set of graphic works was printed on watercolour papers. Individual graphics were placed at a promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Accessible from:: 23. 4. 2010
Identifier:
9817
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Matouš Vondrák, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHARVÁTOVÁ, Jana. Využití propagační grafiky v praxi. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / ČJ-VV/ZŠ
Theses on a related topic
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Tištěné propagační materiály Rádia Jihlava jako součást PR strategie
Linda Vaňková -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Trademark Jerry Bruckheimer (produkční, propagační a distribuční strategie)
Luděk Havel -
Grafika pro videohru
Kristián HAVEL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights