Rozdíly v trávení volného času mezi prezenční výukou a distanční výukou – Ioannis XENITIDIS
Ioannis XENITIDIS
Bachelor's thesis
Rozdíly v trávení volného času mezi prezenční výukou a distanční výukou
Differences in spending leasure time between normal and distance learning
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá trávením volného času v době prezenční výuky a v době distanční výuky. Teoretická část se zabývá samotným pojmem volný čas, jeho funkcemi, faktory, které jej mohou ovlivnit a organizacemi zabývajícími se volným časem - především volným časem dětí. Ve výzkumné části poté hledám rozdíly mezi trávením volného času během prezenční výuky a během distanční výuky a jak se negativně …viacAbstract:
This thesis deals with spending of leisure time during the traditional classroom learning and the distance learning. The theoretical part deals with the term of leisure time itself, its functions and factors that can affect it and facilities that organise free time activities - especially for children. In the research part I look for the differences between spending of free time during the traditional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
XENITIDIS, Ioannis. Rozdíly v trávení volného času mezi prezenční výukou a distanční výukou . Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pedagogy in After School Setting / Pedagogy in After School Setting
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Organizace volného času dětí a mládeže ze sociálně vyloučených lokalit
Barbora Vašutová -
Organizace a způsob trávení volného času žáků ZŠ ve Zlínském kraji
Hana Drgová -
Strategie rozvoje Střediska volného času Domeček Valašské Meziříčí, příspěvkové organizace
David Machalský -
Neziskové organizace a jejich podíl na integraci do společnosti a aktivním trávení volného času rodin s dětmi s mentálním postižením
Markéta Korábová -
Program pro pedagogy volného času u německé organizace Droste-Haus se zaměřením na mezikulturní osobní a profesní zkušenost
Iva Potřebová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva