Městské karty jako nástroj veřejné správy a politiky cestovního ruchu – Lucie Škardová
Lucie Škardová
Bakalářská práce
Městské karty jako nástroj veřejné správy a politiky cestovního ruchu
City Cards as a Tool of Public Administration and Policy of Tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá městskými kartami. Zkoumá dva druhy těchto karet -- městské karty pro rezidenty, které slouží jako nástroj veřejné správy, a městské karty pro turisty, jež fungují jako nástroj politiky cestovního ruchu. V posledních letech lze pozorovat vzrůstající poptávku po těchto kartách, zejména po turistických a zážitkových. Práce se zabývá jejich deskripcí a využitím. Práce se …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on city cards. The thesis examines two kinds of cards -- city cards for residents which are a tool of public administration and city cards for tourists which are tool of policy of tourism. Implementation of these cards has increasing trend in recent years. We can observe a growing demand especially for cards for tourists. This thesis is devoted to card's description and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Vojtěch Kouba
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová