Analýza životního cyklu produktu – Bc. Jana Dack, DiS.
Bc. Jana Dack, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu
Product Life Cycle Analysis
Anotácia:
Ve své práci se věnuji produktové řadě HELLO od společnosti Linea Nivnice, a.s., která je jedním z největších producentů ovocných šťáv, nektarů, ovocných vín, přesnídávek a sirupů v České republice. Džusy jsou zajímavým produktem a značka HELLO se na trhu objevuje již 15 let, proto bude zajímavé zjistit křivku životního cyklu. Hlavním cílem je srovnání dvou inovačních řešení, která během let výrobce …viacAbstract:
In my work I would like to focus on the product HELLO by company Linea Nivnice, a.s. which is one of the biggest drink producers on the Czech market. Brand HELLO has operated on the market for 15 years and I aim to find out its product life cycle and identify what has kept the brand on the market for such a long period. My main goal will be to compare the two major innovations undertaken by the producer …viacKľúčové slová
Produkt životní cyklus zavádění růst zralost ústup analýza křivka značka obal design džusy inovace portfolio výrobků konkurence konkurenční prostředí spotřebitel zákazník podpora prodeje aj. Product life cycle implementing growth maturity regress analysis curve brand package juices innovation product portfolio competition competitive environment consumer customer advertisement etc.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mkptz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Michal Jurek -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jednotlivých etapách
Michal Dvořák