Petr Kovalčík
Bachelor's thesis
Marketing na Instagramu
Marketing on Instagram
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociální sítě Instagram pro potřeby marketingu. Detailně popisuje vývoj marketingu a porovnává možnosti nejpoužívanějších sociálních sítí. Také srovnává výsledky sekundárních a aktuálnějších primárních dat dotazníků, které se zaměřují na využití Instagramu z pohledu uživatele a jeho interakcí s reklamou. V neposlední řadě obsahuje případovou studii marketingové …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of a social network called Instagram for marketing needs. It describes marketing development in detail and compares the possibilities of the most used social networks. It also compares the results of secondary and more recent primary data that focus on using Instagram from a user's perspective and its interaction with advertising. Last but not least, it includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2020
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Kateřina Brtinská -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada