Pícha Pícha
Bachelor's thesis
Marketing z pohledu agentury
Marketing from the agency's point of view
Abstract:
Tématem práce je marketing z pohledu agentury. Cílem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit prodejnost daného produktu. V teoretické části závěrečné práce, jsou vymezeny základní pojmy marketingu. Praktická část se zabývá tvorbou reklamní kampaně pro společnost Puma, která obsahuje stanovené cíle reklamní kampaně, vyhodnocení cílové skupiny, dotazníkové šetření, rozpočtové …moreAbstract:
The aim of this thesis is definition of Marketing from agency’s point of view. The theoretical part decribes the basic concepts of marketing, as its forms or functions. The practical part deals with the creation of marketing camapign for the company Puma. The campaing contains main targets, determination of target group, questionnaire research, budget entries, choice of media, time plan of the campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ppk0e/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán – marketingová agentura zaměřená na práci se sociálními sítěmi
Andrii Vertsiukh -
Podnikatelský plán - online marketingová agentura
Martin Havlín -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur