Pícha Pícha

Bachelor's thesis

Marketing z pohledu agentury

Marketing from the agency's point of view
Abstract:
Tématem práce je marketing z pohledu agentury. Cílem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit prodejnost daného produktu. V teoretické části závěrečné práce, jsou vymezeny základní pojmy marketingu. Praktická část se zabývá tvorbou reklamní kampaně pro společnost Puma, která obsahuje stanovené cíle reklamní kampaně, vyhodnocení cílové skupiny, dotazníkové šetření, rozpočtové …more
Abstract:
The aim of this thesis is definition of Marketing from agency’s point of view. The theoretical part decribes the basic concepts of marketing, as its forms or functions. The practical part deals with the creation of marketing camapign for the company Puma. The campaing contains main targets, determination of target group, questionnaire research, budget entries, choice of media, time plan of the campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.