Audit marketingové komunikace vybrané firmy. – Bc. Denisa Vernerová
Bc. Denisa Vernerová
Master's thesis
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Marketing communication audit of chosen company
Abstract:
Diplomová práce vysvětluje relevantní pojmy z oblasti marketingového řízení, marketingového plánování a marketingové komunikace. V analytické části práce autorka popisuje marketingovou komunikaci a prezentaci vybrané obchodní korporace a podrobně analyzuje aktuálně využívané marketingové komunikační nástroje v relaci k marketingovému plánu. Následně navrhuje změny procesu marketingové komunikace pro …moreAbstract:
This thesis explains relevant concepts from the field of marketing management, marketing planning and marketing communication. In the analytical part of the work, the author describes marketing communication and presentation of a selected business corporation and analyzes in detail currently used marketing communication tools in relation to the marketing plan. Consequently then proposes changes of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/wiaf5/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová