Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023 – Anna Rychetská
Anna Rychetská
Diplomová práce
Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023
Twitter as a communication tool of presidential candidates during the presidential elections in the Czech Republic in 2023
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení komunikace prezidentských kandidátů na sociální síti Twitter v průběhu voleb prezidenta České republiky 2023. Teoretický základ definuje politický marketing i specifika politické komunikace na Twitteru. Praktická část nabízí tři výzkumné metody. Sekundární výzkum podrobuje kvantitativní obsahové analýze twitterové profily kandidátů. Primární výzkum lze rozdělit …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the communication of presidential candidates on Twitter during the presidential elections in the Czech Republic 2023. The theoretical basis defines political marketing and the specifics of political communication on Twitter. The practical part offers three research methods. The secondary research subjects the candidates' Twitter profiles to quantitative content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Veronika Havelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Politická komunikace: případová studie prezidentských voleb 2018
Kristýna Hlinomazová -
Politická komunikace Donalda Trumpa v období prezidentských voleb 2016
Kateřina Mrázová -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová