Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023 – Anna Rychetská
Anna Rychetská
Master's thesis
Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023
Twitter as a communication tool of presidential candidates during the presidential elections in the Czech Republic in 2023
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení komunikace prezidentských kandidátů na sociální síti Twitter v průběhu voleb prezidenta České republiky 2023. Teoretický základ definuje politický marketing i specifika politické komunikace na Twitteru. Praktická část nabízí tři výzkumné metody. Sekundární výzkum podrobuje kvantitativní obsahové analýze twitterové profily kandidátů. Primární výzkum lze rozdělit …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the communication of presidential candidates on Twitter during the presidential elections in the Czech Republic 2023. The theoretical basis defines political marketing and the specifics of political communication on Twitter. The practical part offers three research methods. The secondary research subjects the candidates' Twitter profiles to quantitative content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90070
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Veronika Havelková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYCHETSKÁ, Anna. \textit{Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bvgqyq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Politická komunikace: případová studie prezidentských voleb 2018
Kristýna Hlinomazová -
Politická komunikace Donalda Trumpa v období prezidentských voleb 2016
Kateřina Mrázová -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová