Bc. Kateřina Kloidová

Bachelor's thesis

Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pomoci firmě Kloida zvýšit prodeje nového produktu. Bakalářská práce zahrnuje konkrétní řešení této problematiky. Hlavním cílem je vypracování propagační strategie a její následná implementace na trh. Teoretická a metodická část zahrnuje poznatky z odborné literatury a její komparaci. Další částí je tvorba analýzy propagace firmy Kloida. V následující části se bakalářská práce …more
Abstract:
This aim of this Bachelor´s thesis will help firm Kloida to increase sales of the new products. Bachelor´s thesis include concrete solution proposals of established problems. The main objective is a completion of a promotional strategy and its subsequent implementation the market. Theoretical a methodical part of thesis concluded literature and comparing. Another part is about making the analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Julie Tužová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích