Nové trendy v marketingu na sociálních sítích – Eva Vymazalová
Eva Vymazalová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingu na sociálních sítích
New Marketing Trends on Social Networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v marketingu, především na sociálních sítích. V první části jsem vymezila veškeré základní pojmy, které s prací souvisí. V druhé části práce jsem se zaměřila na hlavní cíl práce a pomocí dotazníku a rozhovoru jsem zjistila, jak lidé vnímají marketing kosmetických firem na sociálních sítích a jak velký přehled o tomto tématu mají. V poslední části jsem shrnula …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the new trends in marketing on social networks. In the first part, I defined all the basic terms that are used in this thesis. In the second part, I focused on the main goal of the work. I was trying to find out what people know and how they react to the marketing of cosmetics companies on social networks by using a questionnaire and an interview. In the last section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vymazalová, Eva. Nové trendy v marketingu na sociálních sítích. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bvk9id bvk9id/2
28. 3. 2018