Moderní formy marketingové komunikace – Bc. Tomáš Komenda
Bc. Tomáš Komenda
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury související s touto problematikou. V ní jsou popsány oblasti, jako je marketing, marketingový mix, komunikační mix a nové formy marketingové komunikace. U těchto nových forem jsou popsány také jejich výhody a nevýhody. V praktické části je úvodní část věnována základnímu popisu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of marketing communication forms. The theoretical part is based on the science literature regarding this topic. This part describes subjects such as marketing, marketing or communication mix and also new forms of marketing communication. These forms were evaluated in order to identify their advantages and disadvantages. The introduction of the practical part …viacKľúčové slová
dotazník komunikační mix marketing marketingová komunikace marketingový mix marketingový výzkum moderní formy marketingové komunikace reálná kampaň questionnaire communication mix marketing communication marketing mix marketing research modern forms of marketing communication real campaign
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ph3x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec