Problematika chronického onemocnění žáků na 1. stupni základní školy praktické při realizaci školního vzdělávacího programu – Bc. Hana Kolomazníková
Bc. Hana Kolomazníková
Diplomová práce
Problematika chronického onemocnění žáků na 1. stupni základní školy praktické při realizaci školního vzdělávacího programu
Problems chronic disease pupils with mental retardation in primary school with realization school education program
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat význam školních vzdělávacích programů a zkoumat, jak nové školní vzdělávací programy fungují v praxi - zda nějakým způsobem zkvalitňují vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a chronickým onemocněním a porovnat výsledky žáků 2 speciálních škol, které pracují podle odlišných vzdělávacích programů.Abstract:
The thesis aims to define the importance of educational programs and explore how new educational programs work in practice - whether in some way improve the quality of education for pupils with mild mental disabilities and chronic diseases and compare the results of pupils of two special schools, which operate under different educational programs.Klíčová slova
Žák s mentálním postižením diagnostika žáka s lehkým mentálním postižením edukace žáků s mentálním postižením školní vzdělávací program klíčové kompetence ZŠ praktická chronické onemocnění psychomotorický vývoj… Keywords A pupil with mental disabilities diagnosis of a pupil with mild mental disabilities education of pupils with mental disabilities school curriculum key competencies primary school chronic illness psychomotor development...
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnvdw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOMAZNÍKOVÁ, Hana. \textit{Problematika chronického onemocnění žáků na 1. stupni základní školy praktické při realizaci školního vzdělávacího programu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bvkqhm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ