Analýza marketingové strategie vybrané firmy – Daniel Balov
Daniel Balov
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie společnosti a navrhnout úpravy, které by zvýšily její efektivitu a konkurenceschopnost. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a komunikačním strategiím na trzích …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and optimization of the marketing strategy for an anonymized company operating in the B2B market. The main objective of the study is to identify key weaknesses in the company's current marketing strategy and to suggest modifications that would increase its effectiveness and competitiveness. The theoretical part focuses on the marketing mix and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Business plan of Trilobit Hotel
Alena Latash -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Marketing Strategy of Bvlgari
Leyli Mursalova -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA