Daniel Balov

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingové strategie pro anonymizovanou společnost působící na B2B trhu. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové slabiny současné marketingové strategie společnosti a navrhnout úpravy, které by zvýšily její efektivitu a konkurenceschopnost. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a komunikačním strategiím na trzích …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and optimization of the marketing strategy for an anonymized company operating in the B2B market. The main objective of the study is to identify key weaknesses in the company's current marketing strategy and to suggest modifications that would increase its effectiveness and competitiveness. The theoretical part focuses on the marketing mix and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty