Postupy vysokoškolských studentů při učení z textu – Adriana KOPECKÁ
Adriana KOPECKÁ
Bachelor's thesis
Postupy vysokoškolských studentů při učení z textu
Higher education students´ strategies when learning from text
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o učebních postupech, které používají vysokoškolští studenti při přípravě na zkoušku. Teoretická část předkládá odborné poznatky o učení z textu a s tím souvisejícími styly učení, strategiemi učení a přístupy k učení. Dále se zabývá osobností vysokoškolského studenta. Poslední kapitola je věnována učebním materiálům, a to zejména vysokoškolským učebním textům. Praktická část …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the study procedures which are used by university students during the preparation for the exams. The theoretical part submits the technical knowledge of learning from the text and learning styles, learning strategies and approaches which are closely related. It also deals with the personality of a university student. The last chapter is devoted to learning materials in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Adriana. Postupy vysokoškolských studentů při učení z textu. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Práce na příbuzné téma
-
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Kmity a vlny – multimediální učební text
Vojtěch Hanák -
Osobnostní profil vysokoškolských studentů a strategie, které používají k regulaci emocí
Kateřina Padělková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Vysokoškolští studenti s ADHD: wellbeing, copingové strategie a studijní úspěšnost
Hana Vycudilíková -
Copingové strategie u vysokoškolských studentů s dyslexií
Gabriela Jordánová -
Studijní strategie vysokoškolských studentů v kombinované a prezenční formě studia
Pavla Kuklíková -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ